Маєте питання? Зв'яжіться з нами!
Під час реалізації контракту "Розробка Комунікаційної стратегії" у межах Глобального проєкту «Захист довкілля в усьому світі», що виконується Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH, команда ГО "КІСАР" напрацювала деякі практичні інструменти, які можуть зацікавити громади та комунальні підприємства під час формування своєї комунікаційної політики та роботи з населенням.
У цьому посібнику представлено практичні рекомендації щодо формування ефективної комунікаційної політики на комунальних підприємствах, зокрема тих, що працюють у сфері поводження з відходами. Особливу увагу приділено застосуванню різноманітних комунікаційних інструментів, які були використані під час реалізації проєкту на КП "Екосервіс-2022" та в його громадах-засновниках — Гребінківській, Пирятинській, Новооржицькій та Чорнухинській громадах Полтавської області.
Коли комунальні підприємства стикаються з труднощами у вигляді несплати за послуги, протестів або масового небажання укладати договори, це означає, що комунікація або не ведеться, або ведеться неправильно. Якщо ви хочете перетворити «хейтерів» на «спільнодумців», варто посилити інформування громади про діяльність КП, акцентуючи увагу на прозорості та обґрунтованості своїх дій.
Про те, як це робити системно, ефективно та на користь підприємству, розповіла наша експертка Надія Величко. Маючи 15-річний досвід роботи в ЗМІ, а потім 8 років пропрацювавши на PR-менеджеркою на комунальних підприємствах України, вона вважає, що, витрачаючи не дуже багато зусиль на комунікацію, можна отримати дуже хороший позитивний імідж компанії. Але головне - робити це системно і послідовно.